"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 2 Februari 2009

adakah kau lupa

Salam alaik...

Kali ini saya nak kongsi satu video...
Ia animasi berkenaan perjuangan angkatan tentera yang diketuai oleh salahuddin al-ayubi...
Video ni saya minta dari seorang rakan lama...masa saya prapraktikal kat SEMEKAS area bulan 5-6 2008...rakan-rakan lama saya datang ke sekolah kami untuk buat program khas bersama adik-adik form 4. Disebabkan saya ni nampak macam terlalu berminat (menyibuk-nyibuk je hehe) saya pun turut serta jadi fasi untuk adik-adik tu. Hmm...dan tiba-tiba jadi 'bidan terjun' pulak, kene jadi MC untuk majlis penutup..dapat tau 10 minit sebelum majlis...tapi masa tu saya redah jela sebab dah tak da org lain leh tolong..hehe..Allhamdulilah...takde insiden-insiden memalukan masa jadi MC tu..

Ok...urmm..ni video yang saya katakan tadi...maaflah kalau tak dapat nak hayati lirik kerana diganggu oleh lagu yang tersedia berkumandang dalam blog saya ni...ampun ya..(^_^)






Dan untuk bacaan tambahan mengenai salahuddin al-ayubi kamu boleh klik di sini

Tiada ulasan:

Powered By Blogger