"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 27 Januari 2011

award dari elya mujahadah

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama tak meronda-ronda blog jiran tetangga (^_^)
Tiba-tiba baru ternampak kehadiran award dari rakan blogger

Syukran ukhti elya mujahadah
Walaupun enti bagi award ni sebelum Ramadhan yg lepas
Maaf ya, terlambat (^_^)



*stat 7 things about yourself
---> Saya suka berkarya (^_^)
---> Sedang meniti hari-hari akhir sebagai siswi ijazah pertama (^_^)
---> Saya harap dapat mencedok ilmu memasak setangkas ayahanda (^_^) (segigih mungkin)
---> Saya harap dapat serap ilmu menjahit seteliti bonda (^_^) miss her much
---> Saya harap dapat selalu seyakin adinda dalam kehidupan (^_^) love her very much
---> Saya sangat sayang dan rindu semua ex-student saya (^_^)
---> Moga akan ada kekasih halal yang sudi memimpin saya dengan santun-Nya (^_^)

p/s : untuk ukhti elya mujahadah,
saya terpikat dengan lagu di blog awak.
Binnabil Huda-UNIC. sharing is caring hihi (^_^)

Tiada ulasan:

Powered By Blogger