"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Ahad, 19 April 2009

sesi senyum

Assalamualaikum....

Alhamdulilah....setelah tamat je seminar sekitar pukul 6 ptg tadi...rasa lega sangat...baru la tenteram nak mengharungi final....
MyEm0.Com

Semalam hantar buku KPPI yg siap dijilid pd ustz...dalam lebih kurang 256 muka surat..berat...hehe...tapi harap2 markah nya pun berat jua..hehe...seronok masa ambil buku yg siap dijilid tu semalam...yela.."first baby" la katakan..MyEm0.Com.dan kebetulan sy yg jd editornye...heee~~~~.Tapi memang mencabar mental betul....apa-apa pun semua nya telah selamat....terima kasih kepada sahabat-sahabat seangkatan yg memberi kerjasama..dan happening sokmo.....kepada yg sambil lewa....harap-harap perbaiki di masa akan datang. MyEm0.ComKenangan memerah otak buat soalan masa 2 hari kita berkampung tu memang sy tak akan lupa.....hehe....Terima kasih di atas jalinan ukhwah antara kita....SELAMA INI KITA HANYA BERKAWAN....TP KINI KITA JADI SAHABAT..

Dan untuk team tasawwur yang di sayangi dan dekat di hati.....saya rasa seronok dan bertuah dipertemukan dengan kalian...bersama kalian banyak perkara baru, pengalaman menyeronokkan, suka dan duka. MyEm0.ComSerius, saya tak pernah sedalam ini terkesan di hati jika nak dibandingkan dengan program-program atau gerak kerja-gerak kerja yang pernah saya sertai sebelum ini....SELAMA INI KITA HANYA BERSAHABAT...TP KINI KITA ADALAH 1 KELUARGA..

Dan dedikasi teristimewa buat kak yana dan kak ida...saya betul-betul merasakan yang saya dapat dua org kakak yang dekat kat hati sy....sy sayang akak berdua....sejujurnya...tak sangka....
benarlah bahawa tak kenal maka tak cinta.....MyEm0.Com

BUAT SAHABAT2 KPPI
yana, oshien, ijan, siah, linda,
fahmi, mahzuz, syukri, azahari, aminul, fendi

BUAT "KELUARGA BARU" TASAWWUR
kak yana, kak ida, kak ikin, kak fauzan, ijan, kak sue, wan, angah, ana, ateh
faiz, awiff, wadi, nuar, pajan, kudin, afnan


TERIMA KASIH BUAT SEGALANYA...UKHWAH ABADAN ABADA FILLAH..
kalian buat saya tersenyumMyEm0.Com

2 ulasan:

azmar_1610 berkata...

salam..
aduhai fatin..wat k.ida tharu bc tau..
pe2 pn..k.ida pn senang n suke dpt knl
fatin..sekpla..k.ida cm fatin gk..
rse grup tswur ni cm 1 fmly..cm adk bradik..sne sedih..cni trse..huhu..
gudluck final exam ni..
smga kite same2 bjaya..
cyg fatin skmo..=)

wardah faqihah berkata...

wlkmslm..
cyg kak ida sokmo jua..heee~~~ (^_^)