"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Rabu, 15 April 2009

Windu

Assalamualaikum....

Camat pagi....

Ketika ini jam menunjukkan 4.38 pg...

Rindu kat mak..

Rindu kat abah...

Rindu kat mira...

Rindu kat segamat...

Nak balik...tapi .....
MyEm0.com
Hurmm...Exam habis 6hb...

Tapi dpt balik 8hb...

Rindunyeee...

Macam jauh sgt je ek bangi ngan segamat

MyEm0.Comhihi...


Camne la rasa kat aty kwn2 kat Mesir tu

yg da dekat 4 thn tak balik M'sia..

MyEm0.Com




2 ulasan:

liyana berkata...

sabar..perjuangan belum esesa utk sem ni. semoga kerinduan terubat dgn kejayaan final exam nnt!

wardah faqihah berkata...

kak yana (^_^)
insyaallah..amin...
smoga kejayaan milik bersama
cayang akak sokmo...(^_^)