"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Sabtu, 2 Mei 2009

demi masa

Assalamualaikum....

Semoga sihat sejahtera dan sentiasa dipayungi lembayung rahmatNya buat kalian...Err...walaupun takde sape yang lalu kat blog ni hehe...yela...blog ni tak ada apa-apa pun...cuma kalau ada pun cuma cebisan-cebisan bingkisan, perkongsian dari insan kerdil ini...siapalah aku...(maklumlah kat rumah yg utk 4 org ni dah tinggal sorang2 huhu sedey,).

Ish, mana boleh sedih2 kan? LA TAHZAN!!! berani benar kata sorang2??? ALLAH SENTIASA BERSAMAMU...MASYAALLAH!!!

Hakikatnya dan seharusnya tiada istilah bosan atas alasan tak ada apa2 nak buat. Sebab baaaaaaannnnnnnnyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaakkkkkkk......ilmu yang masih perlu di cari, banyak perkara yang perlu dibereskan, banyak lagi tirai makhfi yang perlu disingkap, banyak lagi perkara berfaedah yang boleh dikerjakan, banyak lagi kekhilafan diri yang perlu diperbetulkan, dan amalan, sedarlah wahai diri!!! amalan baik masih kekontangan!!! untuk dijadikan bekalan ketika di alam kuburan yg benar2 tiada teman2!!!

Demi Masa, jom sama-sama manfaatkan nikmat masa yang ALLAH hadiahkan buat kita dengan sebaik-baiknya! Insyaallah...

Wallahualam..



Tiada ulasan: