"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Sabtu, 2 Mei 2009

tag dari bee

Assalamualaikum...
ini 2nd time kene tag..
yg 1st time aritu makcik sy yg tag "irtiyah"
tp tak dpt nk jwb sbb kene tggu masa yg sesuai br ade jwpn hehe
kali ni bee atau miss nabila saat tag sy
kami knl masa dlm kursus hubungan insan sem lps

-------------------------------------------------------------------------------
ARAHAN:

1>>printscreen current wallpaper. jz press of ctrl+prtsc
2>>rezen why do u like/adore da kertas dinding
3>>tag 5 people
4>>dats all
----------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------
ni latest wallpaper sy
sy suke sbb
1) warna dia
2) sbb suasana dia yg ala2 misteri tu
tapi
setelah beberapa ketika
jika di perhatikan betul2
gmbr ni smcm je
hehe
cube tgk kat hjg lorong ni huhu
so, last2 sy tak letak apa2 wallpaper buat masa ni hehe


-----------------------------------------------------------------





2 ulasan:

nabila saat berkata...

macam seram jek gmbar nih..~

wardah faqihah berkata...

hehe~
tp da tak letak dah :P