"Wahai Tuhanku, jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikian juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku" [Ibrahim : 40]

"Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata "kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?" [al-Ankabut :2]



Sahabatku

Sabtu, 10 Oktober 2009

guru cergas komuniti ceria

Assalamualaikum.w.b.t

Alhamdulillah, Keranamu Ya Allah...kami masih disini. Moga detik yang kita perolehi dariNya kita manfaatkan sebaiknya. Sebelum Allah menjemput kita berjumpaNya. Selawat dan salam kepada pemimpin disegani, Nabi Muhammad junjungan kita.

Tamatlah sudah acara yang ke-5 bagi kursus pengurusan kokurikulum yang saya dan sahabat-sahabat seperjuangan ambil pada semester ini.

Bertemakan guru cergas, komuniti ceria. segala gerak kerja telah dilakukan dan majlis sukaneka dan jamuan raya telah pun selesaikan diadakan pagi tadi sehingga ke tengah hari.

Pengalaman baru ini akan ku sematkan sebagai memori terindah bersama kalian. Kenangan suka dan duka. Senyum dan tawa. Susah dan senang. Pengalaman mengendalikan urusan teknikal juga memberi 1 pelajaran baru. Insyallah, akan di perbaiki di masa akan datang.

Yang tinggal kini hanya ulasan dari Dr. Izham hari selasa nanti dalam kuliah. Ish3...berdebar nih..Apa-apa pun...jutaan terima kasih buat team teknikal dan team SUKJA 09. Moga ukhwah tersimpul padu...Insyallah (^_^)

Sesi beraksi di padang sudah selesai.....jangan lupa ye kawan-kawan assignment kita yang bertingkat-tingkat tu...lepas tu, berjuang pula di dewan peperiksaan.



Selamat berusaha, dan selamat berjaya!!! (^_^)

P/s : peserta2 kata jamuan raya yg team SUKJA 09 sediakan semalam sedap sgt. ruginya mkn cikit sgt smlm.sebab bila dah penat, selara pon takde..huhu.takpe lah...rezeki org berbeza-beza..(^_^)


2 ulasan:

~ana SoLehah~ berkata...

tahniah la wat team fatin & da geng...

bes aktiviti kemarin tu..

tp muka burn la duk tgh padang..

haha..

fatin xpe r dok bawah bumbung..ngeee..

slamat wat assgnment..

aku alhamdulillah..stakat ni 95% kire da settle..laporan pengukuran g sket...hehe

chayok2!

wardah faqihah berkata...

wlkmslm

tq my dear fren (^_^)

fatin duk bwh bumbung tu ada sbbnye
takmo menyusahkan team keselamatan

kalo ftn kene dok berjemur
konpom aku org 1st pengsan...

duk bwh bumbung n handle PA SYSTEM pon buat fatin pening sampai sekarang. penat juga angkat2 meja, krusi n wat2 persiapan2 tu.

plus byk pk sblm progrm ni dpt berjalan. tu yg sampai da nak termual ni.huhu